
Revenue Analytics
Supplier Reviews
Value for money:
Customer service or technical support:
Flexibility:
Implementation time:
ROI: Return on Investment
Additional modules
Click and discover all the information about its additional modules
Its integrations
Discover the systems it is already integrated with
Your company data
Year of foundation
2005
Employees
100
Nationality
USA
Offices
Atlanta, United States and Barcelona, Spain
Target customers
Medium
Type of support
Support hours
Support languages
Platform
Platform type
Platform languages
Target customers
Target customers
Markets in which they work
Markets in which they work
Markets in which they work
Hit play and meet them!!!
Company presentation. All about them.
The most important points about your company and your products
.
Key product presentation.
Not sure you need this product? Hit Play!
Your corporate video
Make an appointment with them at upcoming events

Independent Hotel Show
From September 18 to 19, 2024

Smart Travel News Roadshow
September 26

FIT Latin America
From September 28th to September 1st
.jpg)
Connecting Hospitality and Innovation
From October 2 to October 2, 2024

Cocktail at Riu Plaza España
October 2
Your latest news
Download key documents
Meet some of their clients

Esto es exactamente lo que necesitábamos. Antes de N2Pricing, perdíamos mucho tiempo actualizando precios día a día y habitación a habitación. Ahora tenemos tiempo para tareas estratégicas. Para mi, esto es lo más válioso.
James Eason, VP Revenue Strategy, Crescent Hotels & Resorts.

Estamos encantados de dar la bienvanida a Revenue Analytics como un "Alliance Partner". La potentísima capacidad de forecast, el interface de muy fácil usabilidad y la funcionalidad "above-propert management"serán muy beneficiosos para los hoteles miembros que buscan las mejores soluciones.
Rhett Hirko, SVP Revenue Optimization & Distribution. Preferred Hotels & Resorts.

El equipo de Revenue Analytics lleva a cabo un fantástico trabajo asegurando una implementación fácil y sin interrupciones, trabajando a nuestro lado, asegurándo que el RMS funciona tal y como esperamos y continuan trabajando con nosotros, mejorando su plataforma para que podamos generar los mejores resultados posibles.
Greg Pohlod. VP Revenue Strategy. Accent Inns.

Nuestro forecast era casi siempre incorrecto y ello representaba un grave problema, ya que el equipo no confiaba em las recomendaciones de precio generadas por el anterior RMS. Esto significaba que el equipo perdía mucho tiempo del que no disponíamos.
Tenía muchas dudas respecto a cambiar a otro RMS pero estoy muy contento de haber elegido N2Pricing. No podíamos operar con un forecast incorrecto.
Jeff Michael, VP revenue Strategy. Pacifica Hotels.
Your well-deserved awards...
Meet your team







